מעוניינים לבצע הזמנה?.

אתם מוזמנים להתקשר אלינו על מנת להתאים בין הצורך שלכם למוצר:

 02-6582070

054-7866705

בכל מקרה, בתחתית העמוד הזה מופיעות תשובות לשאלות נפוצות.

כמעט את כל המוצרים ניתן להזמין ישירות באתר באמצעות כרטיס אשראי.

ניתן גם לבצע הזמנה על ידי הטופס שבהמשך העמוד.

*   *  * * ********** * *  *   *

איסוף עצמי של חבילות מחנויות ולוקרים בכל הארץ!

כמה זה עולה?

20 שקלים.

כמה נקודות איסוף יש?

כ-500, בכל הארץ- מקרית שמונה ועד אילת.

להיכן מגיעה החבילה?

להיכן שתבחרו.

בוחרים נקודת שירות נוחה לכם כאן (תחת "נקודות שירות" בתפריט):

https://boxit.co.il/box2box/#

מעדכנים במייל: clirishon@gmail.com או בווצאפ: 054-7866705, איזו נקודת שירות בחרתם וממתינים להודעת טקסט עם קוד לאיסוף החבילה.

תוך כמה זמן מגיעה החבילה?

עד 5 ימי עסקים.

כמה זמן יש ללקוח לאסוף את החבילה?

אם החבילה הגיעה ללוקר- 48 שעות.

אם החבילה הגיעה לחנות- 7 ימים.

האם מישהו יכול לאסוף את החבילה במקום המזמין?

בהחלט. העבירו למי שאתם רוצים שיאסוף את החבילה את הקוד שקיבלתם בהודעת הטקסט.

מה עדיף, לוקר או חנות?

חנות!!!

אמנם לוקר זמין 24 שעות ביממה אבל אם הלוקר תפוס הגעת החבילה מתעכבת.

שימו לב-

אם אתם מזמינים דרך האתר- באפשרויות המשלוח שבעמוד הסליקה ביחרו ב- "איסוף בנקודת חלוקה/ לוקר".

*   *  * * ********** * *  *   *

משלוחים בירושלים וגוש עציון עד הבית ב-25 שקלים!

פעם- פעמיים בשבוע יוצא סבב חלוקה לירושלים וליישובי גוש עציון.

עד לאן מגיעים?

ישירות אליכם הביתה או לבית העסק!

כמה עולה?

25 שקלים.

*   *  * * ********** * *  *   *

אם אתם מעוניינים להזמין דרך האתר פריטים שונים באותו המשלוח הכי פשוט זה להתקשר- 054-7866705, סמנו את סוג המשלוח המבוקש רק עבור אחד מהמוצרים. בטפסי ההזמנה של שאר המוצרים סמנו "איסוף עצמי ראש צורים" על מנת שתחויבו רק פעם אחת עבור המשלוח.

*   *  * * ********** * *  *   *

נקודה חשובה לגבי המשלוחים:

חומרים המוגדרים כדליקים- אלכוהול (אתנול) ושמנים שמעורב בהם שמן אורנים או שמן הדרים, שהם סוגי ה-Half & Half למינהם וה-Outdoor Defense, לא ניתן ניתן לשלוח באמצעות דואר ישראל אלא רק על ידי:

  • שליח עד הבית של חברת שליחויות.

  • איסוף בנקודת שירות- חנות או לוקר.

  • שליחויות בתוך ירושלים וגוש עציון.

  • איסוף עצמי מראש צורים.

 *   *  * * ********** * *  *   *

שעות עבודה:

ימים א'-ה': 8:00-18:00

יום ו': 8:00-11:00

*   *  * * ********** * *  *   *

אנא, שימו לב:

  • אם לא היה מענה טלפוני, שילחו מסרון, 054-7866705, כיתבו מייל (clirishon@gmail.com) או מלאו את טופס יצירת הקשר <<כאן>>, ונשוב אליכם באותו היום או ביום העבודה הבא.

  • אנחנו לא מקיימים פעילות מסחרית בשבתות ובחגי ישראל.

*   *  * * ********** * *  *   *

דרך אגב...

​​זה לא שחסרים לנו קרטונים חדשים במחסנים...

אבל, כעסק הדוגל בקיימות ושמירה על הסביבה, אנחנו תמיד נעדיף לשלוח אליכם את החבילות בקרטונים שסיימו את תפקידם באריזת מוצרים אחרים.

הסירו דאגה מלבכם לגבי איכות האריזה-

כמו איכות המוצרים שאנחנו מוכרים, גם איכות אריזתם הינה ללא פשרות.

כשתקבלו חבילה תבינו.

טופס הזמנה

שאלות ותשובות

שאלה: היכן אפשר לראות את המחירים?

תשובה: מחירי המוצרים מוצגים בעמודי המוצרים.

שאלה: האם המחירים באתר כוללים מע"מ?

תשובה: כן, המע"מ כבר כלול במחיר.

שאלה: כיצד ניתן לשלם?

תשובה: קיימות מספר אפשרויות תשלום:

1. כרטיס אשראי- דרך האתר, לפריטים עבורם קיימת אפשרות סליקה ישירות באתר, או בשיחת טלפון בעבור כלל הפריטים הנמכרים.

2. דרך אפליקציית bit- אפליקציה פשוטה מאד וידידותית למשתמש, ללא עמלות תיווך. לשם ביצוע תשלום דרך bit תתבקשו להכניס את "כלי ראשון" לאנשי הקשר שלכם עם מספר הטלפון- 054-7866705.

3. דרך האפליקציה PayBox- כמו בסעיף הקודם, אפליקציה פשוטה מאד וידידותית למשתמש, ללא עמלות תיווך. לשם ביצוע תשלום דרך PayBox תתבקשו להכניס את "כלי ראשון" לאנשי הקשר שלכם עם מספר הטלפון- 054-7866705.

4. דרך האפליקציה PAY- כמו בסעיף הקודם, אפליקציה פשוטה מאד וידידותית למשתמש, ללא עמלות תיווך. לשם ביצוע תשלום דרך PAY תתבקשו להכניס את "כלי ראשון" לאנשי הקשר שלכם עם מספר הטלפון- 054-7866705.

5. תשלום במזומן- במקרים של איסוף עצמי של המוצרים יהיה ניתן לשלם במזומן. אנא, הגיעו עם סכום מדוייק לתשלום.

6. העברה בנקאית.

שאלה: בתוך כמה זמן אמור להגיע אלי המשלוח?

תשובה: כעקרון, הזמנות יוצאות בתוך כ-24 שעות ממועד ביצוע התשלום (בדרך כלל- פחות).

אנחנו לא עובדים בשבתות, ימים טובים, ט' באב ופורים.

בחול המועד פסח או סוכות הזמנות מתקבלות אולם יוצאות רק לאחר החג.

במקרה של העברה בנקאית-מומלץ לשלוח אלינו צילום מסך של האסמכתא על מנת שנוכל לזרז את משלוח המוצרים אליכם.

מעבר לכך- מהירות הגעת המשלוח תלויה בכם.

שאלה: באילו דרכים יכולים המוצרים להגיע אלי?

תשובה: כל ארבע האפשרויות המוכרות קיימות:

  • איסוף עצמי מראש צורים.

  • איסוף מנקודות שירות- חנות או לוקר, הפזורות בכ-500 מקומות בארץ.

  • חבילה דואר רשום.

  • שליח עד הבית.

שימו לב- חומרים המוגדרים כדליקים- אלכוהול (אתנול) ושמנים שמעורב בהם שמן אורנים או שמן הדרים, שהם סוגי ה-Half & Half למינהם וה-Outdoor Defense, לא ניתן לשלוח באמצעות דואר ישראל אלא רק על ידי שליח עד הבית, נקודות שירות של חנויות או לוקרים או באמצעות איסוף עצמי מראש צורים.

שאלה: היכן אתם נמצאים?

תשובה: המשרד והמחסנים נמצאים בראש צורים.

שאלה: איפה זה ראש צורים בכלל?

תשובה: ראש צורים הינו יישוב בגוש עציון. מפה מצורפת בעמוד "צור קשר".

שאלה: האם אתם מספקים גם ייעוץ מקצועי?

תשובה: בוודאי!

נכון, רצוי ומומלץ להתייעץ איתנו.

צברנו לא מעט ידע במהלך השנים, ולכן גם בבחירת המוצרים הנכונים לכם, גם באופן השימוש וגם בפתרון בעיות- אנחנו לרשותכם.

במקרה של שאלה שלא נדע לתת עליה מענה מקצועי, אנחנו נפנה למומחי החברות שאנחנו עובדים איתן בארצות הברית וקנדה.

דרך אגב, מכיוון שאנשי המקצוע שמספקים את הייעוץ הטכני לשאלות המורכבות יותר לגבי המוצרים שלנו נמצאים בקנדה ובארצות הברית, יתכן שהמענה לשאלה יתעכב מעט.

שאלה: מה מייחד אתכם כעסק?

תשובה: ובכן, חמישה דברים:

א. מגוון המוצרים אותם אנחנו מספקים.

ב. איכות המוצרים (לא לחינם הם מכונים "רולס רויס").

ג. המחירים שלנו.

ד. שירות הלקוחות שלנו- אנחנו מלווים לקוחות, קטנים כגדולים, בייעוץ והדרכה צמודים. הכוונה היא שאתם תקבלו הדרכה לגבי כל אחד מהמוצרים שאתם רוכשים, בין אם בעל-פה ובין אם באמצעות החומר באתר. המוצרים שלנו הם באמת מהאיכותיים ביותר בעולם (!) והשאיפה היא שאתם תמצו מכל מוצר את מלא יכולותיו.

שאלה: מה היא מדיניות החזרת המוצרים?

תשובה: זה תלוי במה שעבר על המוצר.

  • אם המוצר ללא תאריך תפוגה ולא נפתח ןלא נפגם כלל- ניתן להחזיר את המוצר עד שבוע ממועד קבלתו לידכם, ואנחנו נחזיר לכם את מלא סכום הקנייה של המוצר עצמו. החזרת המוצר תבוצע על חשבון הלקוח.

  • מוצר שנפתח ולא היה בשימוש כלל או מוצר בעל תאריך תפוגה שלא נפתח ושלא עבר יותר מחודש מיום קנייתו- ניתן להחזיר את המוצר ואנחנו נחזיר לכם מחצית מסכום הקנייה. החזרת המוצר תבוצע על חשבון הלקוח.

  • מוצר שהיה בשימוש- לא ניתן להחזיר.

  • אנחנו בודקים כל מוצר לפני שהוא יוצא אליכם. אם מצאתם פגם במוצר שאנחנו לא מצאנו- המוצר יוחלף על חשבונינו.

שאלה: 

תשובה: זה תלוי במה שעבר על המוצר.

על מנת לרכז לכם מהמידע על מוצרינו, צירפנו את הברושור שלנו.

​​​לפתיחת הברושור לחצו <<כאן>>.

  • Facebook
  • Instagram